Sistematik Terapi Enzim

By Marissa Aesthetic - 13 October

Sistematik Terapi Enzim

Salah Satu tema Yang Berulang-ulang Dalam perubatan Alternatif Adalah Amalan memudahkan keadaan perubatan kompleks yang, dan-kemudian Menwap menawarkan kamu makin sukses Penyelesaian sama-sama Mudah Yang diletakkan SEBAGAI Masih lagi dalam Alam sains. Pendekatan ini kepada membolehkan pengamal Untuk mengabaikan all kerumitan dan kesukaran Untuk menjalankan Amalan perubatan Sebenar, lagi Menwap menawarkan nostrums ITU, komen pada Pandangan Pertama, Boleh Bunyi Yang sah. Sains-y, walaupun.


SAYA Telah dibincangkan Sebelum Ini Dalam Pendekatan Bukan Berasaskan sains intolerans Untuk Makanan, sama ADA IA MENGGUNAKAN  Secara Klinikal Tidak berguna peperiksaan Darah  IgG, Atau  mengisytiharkan Musuh Pemakanan Sejagat Menjadi  gluten.David Gorski tema menghuraikan Yang sama Hanya SESETENGAH hari Lalu: Dalam konteks Rawatan  kanser, berbeza Pandangan simplistik daripada Penggerak perubatan Alternatif DENGAN Fakta Penyelidikan kanser. Kanser Adalah Interesting disetiap kompleks - SETIAP Satu daripada beratus-Ratus Variasi Yang berbeza Penyakit. SAYA Sentiasa KAGUM apabila Aku berbicara DENGAN Pakar Onkologi tentang bagaimana saya kaedah Rawatan Telah ditubuhkan. Acha menggambarkan bagaimana saya pemutusan hukum Puluhan Klinikal peperiksaan, Yang dilantik oleh Yang Kumpulan peperiksaan Yang berbeza di Seluruh Dunia Telah Masing-Masing menyumbang Untuk Mewujudkan Semasa "Terbaik" Rejimen Bagi SETIAP kanser: yang sesuai ubat, dos, Selang dan Keamatan rawatan.Bukti Yang Baik bercakap all bahasa, dan SEBAGAI baru data Muncul, Amalan Berubah DENGAN Pantas Untuk MEMBINA APA Sahaja Bukti BARU telah muncul.Kerumitan Rawatan Terus Meningkat. Overlay kerumitan genetik dan genomik David diterangkan, dan Anda mendaptkan rasa Cabaran (dan Peluang) penyelidik kanser Dan Misi Dalam Usaha Untuk sains Terus Meningkatkan Hasil Untuk pesakit kanser.
Jadi IA Adalah sedikit kejutan apabila Anda mengalihkan Perhatian Anda Kepada Alternatif perubatan "sastera", di Mana Penyelesaian Yang Mudah melimpah ruah.Satu Yang popular di kalangan pesakit SAYA DENGAN bercakap, terutamanya Acha Yang mempunyai Latar Belakang Eropah, ialah PENGGUNAAN Apakah yang dipanggil Enzim sistemik - Enzim, Yang Secara digunakan oral, DENGAN NIAT Untuk Kesan Seluruh badan. Produk-produk ini kepada Tidak digunakan SEBAGAI sebahagian yang daripada perubatan "konvensional" tetapi Adalah Makanan Tambahan Yang disyorkan Oleh pengamal Alternatif popular. Saya baru-baru ini kepada ditanya mengenai produk Yang dipanggil Wobenzym N, product DENGAN akar jerman Yang  diiklankan DENGAN tuntutan-tuntutan berikut  [PDF]:
Mengambil Wobenzym®N Seperti Yang diarahkan Akan Membantu SESETENGAH sistem sistem badan Utama Anda. Produk ini kepada menyokong sistem sistem otot DENGAN menggalakkan kesihatan dan Mobiliti komen pada Sendi dan otot, dan Telah digunakan Untuk SESETENGAH dekad. Wobenzym®N menyokong sistem sistem KITARAN Darah DENGAN menggalakkan kesihatan urat. Produk INI JUGA menyokong sistem sistem pernafasan dan kesihatan sinus. Wobenzym®N digunakan Oleh Ramai Orang Dalam menyokong sistem sistem imun Yang seimbang dan Membantu Dalam menggalakkan penuaan Yang sihat. Wobenzym® Adalah selamat dan Berkesan dan Telah Oleh digunakan lebih 100 Juta orang Selama lebih 40 Tahun di Seluruh dunia ini.
Kabur dan tuntutan Tidak spesifik, dan Ada Yang  Dukun Miranda  Amaran di sana juga.Tetapi apakah Wobenzym N Sebenarnya Lakukan? Laman web berbaring menggalakkan penggunaannya  Pergi lebih Jauh Dalam Penyata Rawatan  Mereka, menerangkan PENGGUNAAN Untuk keadaan Yang sakit terdiri daripada Alzheimer dan angina multiple sclerosis Untuk, Prostat, Jangkitan pernafasan dan Kanan Melalui abjad Untuk uveitis. SESETENGAH Utiliti Menyebut Dalam  Topi  kanser. Apakah yang mengikat all syarat-syarat Yang berbeza bersama-sama? Terdapat, Seperti Daud Gorski SEGi IA, Satu Punca Benar. Apabila Anda MENGGUNAKAN Enzim sistemik, "OTC" Anda all Penyakit Adalah keradangan.
Rubor, calor, duka, tumor
Keradangan Adalah Tindak balas badan Kita Kepada Jangkitan dan kecederaan dan merupakan sebahagian yang daripada Proses penyembuhan. Penyakit DENGAN Komponen keradangan Adalah biasa, dan mempunyai Kesan kesihatan Yang Besar - Berfikir asma, artritis, dan Penyakit keradangan Usus, Semua Yang sama, Penyakit Kronik Yang menjejaskan berjuta-juta. Keradangan gred rendah Yang Berkaitan Dengan obesiti Boleh Menjadi Pencetus SESETENGAH komplikasi Yang Berkaitan Dengan obesiti.Tetapi "radang" tidak Datang Dalam Bentuk Satu. Terdapat Pelbagai pengantara, cytokines Seperti dan ecosanoids. Ada Pelbagai jawapan selular. Seperti   Sebelum Petrus Lipson Telah  menjelaskan:
 Keradangan Adalah istilah perubatan Yang ikon dunia Kepada Pelbagai Proses fisiologi kompleks Oleh diselesaikan sistem sistem imun. Keradangan mendapat Nama purba dari Tanda-Tanda fizikal keradangan:   rubor, calor, duka,  tumor, Atau kemerahan, Panas, kesakitan dan bengkak. SEBAGAI vitalistic kepercayaan perubatan kuno Tunduk Kepada Sains Moden, keradangan Telah diiktiraf SEBAGAI kompleks Jauh lebih daripada empat Hanya CIRI-ciri luaran. Selain Menjadi Tindak balas Kepada kecederaan dan Penyakit, Tindak balas selular dan Kimia keradangan Boleh menyebabkan Penyakit. SEBAGAI Contoh, Dalam asma dan Alahan Makanan, sejenis Tindak balas imun Yang dipanggil   Profil Saya hipersensitiviti   menimbulkan sejenis berbahaya keradangan. Penyakit Jantung koronari, Pembunuh Terbesar rakyat Amerika, dipercayai mempunyai   Komponen radang  KETARA.
Semasa di sana Boleh Menjadi Komponen radang Kepada Pelbagai Penyakit Yang berbeza, IA Adalah melampaui batas Kasar Untuk Berfikir Bahawa Kita Boleh Topi all Bentuk Dengan cara Yang sama, kamu makin sukses Ada Bukti Yang menunjukkan Bahawa KES ITU. Asma dan artritis Kedua-duanya mempunyai radang Unsur-Unsur, tetapi Acha Adalah Penyakit Yang berbeza DENGAN Rawatan Yang berbeza. Tetapi memudahkan syarat-syarat Yang Hanya Menjadi "radang" dan Anda memperkenalkan Satu Penyelesaian Yang sama Mudah Boleh. ? Bahawa Penyelesaian  Terapi Enzim  Sistemik:
Wobenzym®N berfungsi DENGAN menyediakan "Sokongan Enzim sistemik," yang menerangkan Proses Yang MENGGUNAKAN Enzim Untuk Membantu Pelbagai sistem sistem Kawal Selia dan Komunikasi badan, khususnya sistem sistem imun. † Sistem imun Yang seimbang Adalah Perlu Bagi mengekalkan kesihatan Secara keseluruhan. Molekul Enzim Aktif Mesti Menjadi Mudah didapati Di dalam Usus Kecil Untuk memastikan Bahawa Kesan sistemik Enzim dicapai.
Enzim memainkan Peranan Yang Penting Dalam badan dan Terlibat Dalam EX Yang mengagumkan daripada Proses metabolik. Sains Ahli-ahli mengesyaki Mungkin terdapat seramai 15,000 Enzim di Tempat kerja Di dalam badan Kita SETIAP hari. Enzim Yang Terlibat Dalam Pelbagai Proses Tubuh badan Termasuk: bernafas, semakin Meningkat, mencerna, Tenaga Menghasilkan, impuls menjalankan Saraf, pembekuan darah, Pulih selepas senaman, Atau mengimbangi Proses kompleks sistem sistem imun.
Suplemen Enzim Boleh Berasaskan sains. Penggunaannya Dalam Penyakit pankreas Adalah kemalangan perkara biasa, dan Juga Penyakit Seperti fibrosis fibrosis. Tetapi orang-orang Tidak MENGGUNAKAN Mana Enzim Perlu diserap dari Saluran gastrousus. Penggantian Enzim sistemik Adalah Sesuatu Yang berbeza.
SAYA Mula-Mula superdoses idea Bertemu DENGAN Enzim besar apabila mendapat SAYA Tahu tentang  regimen  Gonzalez, regimen Alternatif Rawatan kanser  dibincangkan DENGAN Panjang lebar Dalam jawatan Terlebih Dahulu Kimball  Atwood.Rawatan ini kepada Termasuk enema kopi dan beratus-Ratus tablet Enzim pencernaan pankreas SETIAP hari. Regimen ITU Sendiri Berasaskan Sekitar spekulasi Punca kanser Yang Kini Telah Secara muktamad terbukti sebaliknya. Satu Percubaan regimen Klinikal Gonzalez ITU dibiayai Oleh Pusat Kebangsaan Perubatan Pegawai Dagang dan Alternatif Perubatan (NCCAM), Yang Termasuk  sejumlah Enzim besar  pankreas. KeputusanKu peperiksaan Adalah ini kepada Luar Biasa, tetapi Tidak Dalam Cara Yang Positif Bagi Pendekatan "Alternatif": Rawatan kemoterapi konvensional Untuk kanser pankreas Adalah   Tiga kali Lebih Baik  regimen daripada Gonzalez ITU.
Pankreas merembeskan Enzim Untuk Membantu penghadaman Makanan. Sekiranya Kita menjangkakan Bahawa Enzim Yang digunakan Akan diserap Ke Dalam badan Enzim Adalah protein Yang Besar Yang Bertindak SEBAGAI Pemangkin Untuk Tindak balas Biokimia?  Di Seluruh badan  - BANYAK transformasi Kimia Yang dimangkin Oleh Enzim. BANYAK parameter Boleh menjejas aktiviti Enzim, Termasuk pH dan Suhu, dan Kehadiran activators dan perencat. Memandangkan KEPENTINGAN Enzim Dalam badan, Gangguan genetik Yang menjejaskan Pengeluaran dan Fungsi Enzim Boleh mempunyai  Akibat  Bencana. Kami Juga Harapkan Bahawa Pengeluaran dan pengagihan Enzim Dalam badan Akan adil dikawal ketat, memandangkan Kesan-Kesan Yang BERPOTENSI, dan diberikan Makanan Yang Kita makan Akan mempunyai Bahagian Sendiri Semula jadi yang sah bagi Enzim di Dalamnya Juga.
Protein PENGGUNAAN SEBAGAI agen terapeutik Untuk menjejas Penyakit Adalah Satu KEPENTINGAN Penyelidikan Yang KETARA. Cabaran Dalam memperkenalkan protein Ke Dalam badan Adalah Bahawa kebanyakan Pantas dihapuskan dari KITARAN, sama ADA Oleh biotransformation Oleh Enzim Atau Penapisan buah pinggang. Dos Yang Sangat Besar Yang dikehendaki, Meningkatkan Keupayaan Bagi ketoksikan Tidak spesifik dan Juga Tindak Balas Alahan. Kegunaan terapeutik Yang terpanjang biasa protein Adalah DENGAN suntikan, kerana Kimia molekul Yang Besar Secara amnya sama ADA dimusnahkan Oleh Enzim pencernaan Dalaman Kami Atau, Jika Acha Terus Hidup, Tidak Boleh menyeberangi membran Ke Dalam Aliran Darah.
Jadi Konsep pemberian Enzim Secara lisan, dan Mencapai Kesan terapeutik Yang bermakna Di dalam badan, Adalah Satu DENGAN sebilangan Halangan besar Reka Bentuk dadah. ? Apakah yang sah Bagi ITU Melihat Wobenzym N,  tablet bersalut enterik SETIAP  mengandungi:
·          Bromelain 45mg
·          Chymotrypsin 1 mg
·          Pancreatin 100 mg
·          Papain 60 mg
·          50mg rutin
·          Trypsin 24mg
Dos Yang disyorkan ialah 3 tablet, dua kali Sehari, 45 minit Sebelum makan. Sebelum menggali Ke Dalam Klinikal data, Saya Mahu lebih Memahami penggubalan dan dos, mengekalkan Reka Bentuk dan Pentadbiran ISU-Isu Dalam Fikiran.
ADME
SETIAP Ringkasan CIRI-ciri ini kepada ubat ("monograf") Akan mempunyai Bahagian Yang sama.Ia singkatan ADME Yang bermaksud penyerapan, Pengedaran, metabolisme dan Penghapusan. Ini Adalah Bahagian di Mana tingkah laku Kimia Dalam badan diringkaskan. Ini Klinikal Bahagian Bukan, menerangkan Kesan terapeutik. Ia Hanya mencirikan bagaimana saya Meluas dan Pukul berapa Pantas dadah diserap dari Saluran gastrousus, di Mana IA mengedarkan Dalam badan ("EX pengagihan") bagaimana saya dan jika IA rosak atau "biotransformed" Untuk Membuat IA lebih Mudah Untuk Menghapuskan, dan Pukul berapa Pantas IA dihapuskan dari badan . (SAYA menyifatkan Proses ini kepada DENGAN lebih terperinci  Dalam jawatan SEBELUM komen pada ubat-ubatan Kajian Tema Thematic Studies.) SAYA Mahu Melihat graf Jogja, Atau dipersembahkan data DENGAN Yang mencukupi Untuk Memahami Apakah yang kelihatan Seperti.

Keluk Tahap plasma Untuk ubat
Ia Adalah kerja-kerja Asas Farmakologi ITU dilakukan komen pada ubat-memberikan Yang Kita Maklumat Untuk Memahami CIRI-CIRI Di dalam badan. Tidak Ada gunanya Dalam Pendapat melakukan peperiksaan Klinikal bahan Kimia Yang dibungkus SEBAGAI tablet, Jika Kita Tidak Boleh mengesahkan Bahawa bahan Aktif Sebenarnya diserap apabila IA digunakan.Ujian Klinikal  MENGIKUTI  kerja-kerja Farmakologi Asas. Jika ubat Yang Topi keadaan Yang berbeza, Kami Mungkin Perlu mengkaji dos Yang berbeza Untuk menubuhkan MEC Untuk SETIAP keadaan. (SEBAGAI Contoh, Anda Perlu mengambil Masa Yang lebih merupakan anti-radang dadah Untuk Topi artritis reumatoid daripada Yang Anda perlukan Untuk Topi Kepala sakit).
Ini Adalah Kajian farmakokinetik, dan IA membolehkan Kita Untuk Menentukan bagaimana saya ubat Harus dosed dan dihantar Dalam badan. Adakah IA dihapuskan perlahan-lahan, jadi dos Boleh Menjadi Jarang - Harian Mingguan Atau? Adakah IA Pantas dihapuskan dari badan, bermakna Kita Perlu dos SESETENGAH kali Sehari Untuk Tinggal di Tempat Yang manis julat terapeutik? Bagaimana untuk saya IA disingkirkan daripada badan? Adakah IA diubah Oleh hati? Apa Kesan Tidak Berubah dos Yang Ada di Penghapusan product? Apakah dos Yang sakit terdiri Kajian Telah dilakukan Ke Atas Produk Yang Telah menubuhkan dos Yang sesuai? Dan bagaimana saya Perubahan dos, bergantung Kepada keadaan Yang dirawat?
Sebab SAYA Untuk belaboring mata ini kepada ialah Memahami ADME Adalah Penting Untuk MENGGUNAKAN ubat-ubatan, Makanan Tambahan, Atau bahan Kimia Dalam APA jua Bentuk Dengan cara Yang RASIONAL. DENGAN herba, IA Adalah perbezaan di Antara herba dan farmakognosi. Tanpa ITU, dos Mana-Mana Produk Yang empirikal - pukulan Dalam Gelap. Berbalik Kepada Wobenzym N, Kita mempunyai product Kombinasi DENGAN Enam bahan-bahan Yang berbeza. Arahan dos Yang Sangat Khusus: 3 enterik bersalut tablet, dua kali Sehari, 45 minit Sebelum makan. Ia Adalah sama Untuk Semua sebab-sebab Yang berbeza Untuk kegunaan Yang Didakwa. Tetapi Mengapa dos ini kepada? Mengapa 3 tablet? Mengapa dua kali Sehari? Apakah yang Akan berlembutlah Jika Anda mengambil lebih, Atau seks? Bahan Yang berbeza biasanya mempunyai CIRI-ciri fizikokimia Acha Sendiri. Apakah Kesan Tidak Masing-Masing mempunyai? SAYA Melihat komen pada SETIAP bahan Pertama Dalam  Pangkalan Data Ubat Asli Perlindungan Tambahan  (NMCD), dan-kemudian Dalam Kesasteraan Utama Sendiri. Berikut Adalah Apakah yang SAYA BOLEH Mencari:
·          Bromelain   Adalah Satu istilah Yang digunakan Untuk   Maklumat koleksi Enzim   diasingkan daripada nanas. Walaupun IA Ditaksirkan Oleh NMCD SEBAGAI "Mungkin Berkesan" osteoartritis Untuk, data Adalah bercanggah DENGAN SESETENGAH Kajian menunjukkan IA mempunyai   Kesan Ke Atas  osteoartritis. Ia Tidak juga Menunjukkan Bahawa bromelain Mencapai sebarang  kepekatan clincially bermakna  Dalam Darah. Ini Adalah protein molekul Yang besar dan  IA Tidak Jelas bagaimana saya Berkesan Acha diserap  - dos 3000mg / hari seolah-Olah menyebabkan Kecil, walaupun diukur, Tahap Darah. Komponen plasma Darah   Boleh menyahaktifkan sebarang bromelain Yang  diserap, walaupun Separuh hayat Yang  Telah digambarkan  [PDF]. Pada Kira-kira, Tidak data mengesankan.

·          Chymotrypsin   Adalah Enzim protein mencerna Yang disintesis dan dirembeskan pankreas Oleh. SAYA membebaskan mengesan sebarang kemanjuran Diterbitkan Ramuan Tunggal Tambahan chymotrypsin Untuk sebarang keadaan. Ia Tidak Jelas APA dos Tambahan Satu Miligram SESETENGAH Akan mempunyai. SAYA Tidak boleh membebaskan Mencari APA-APA Maklumat Yang ADME menyifatkan ITU.  Pancreatin   Adalah Campuran Enzim pencernaan Termasuk lipase, protease, dan amilase, digunakan SEBAGAI ubat preskripsi Untuk Topi kekurangan pankreas, Dalam Keadaan Seperti cystic fibrosis. Dos Yang quality Telah dikaitkan DENGAN Peningkatan Dalam Darah / air kencing paras asid urik. Tidak Ada gunanya mantap pancreatin oral Untuk Apa-APA selain daripada ketidakcekapan pankreas. Sekali lagi, sedikit Maklumat wujud Untuk menggambarkan ADME ITU.  Papain   Adalah Gabungan betik Yang diperolehi enzim.Saya membebaskan Mencari   Satu Kajian   (in English jerman) Yang berbanding Makanan Tambahan lisan Baik Kepada acyclovir Untuk sakit herpes zoster. Maklumat Memandangkan Yang Terhad Dalam abstrak, IA Tidak Mungkin Untuk Menilai data sepenuhnya. Data Little Wujud Untuk mencirikan ADME ITU.  Rutin   Adalah flavenoid Ditaksirkan SEBAGAI "Mungkin Berkesan" Untuk osteoartritis Atas Dasar Satu   Percubaan double-blind Tunggal product Enzim (bromelain, trypsin dan rutin) berbanding diclofenac. Rutin nampaknya Tidak diserap utuh, melaluinya Muncul Untuk Meningkatkan Tahap plasma quercetin, dan seolah-Olah mempunyai   Kesan Ke Atas penyerapan ubat-ubatan  terbaring. Sekali lagi, sedikit Maklumat wujud Untuk Memahami farmakokinetik.



·          Trypsin   Adalah Satu Lagi Enzim Yang dihasilkan Dalam pankreas Untuk pencernaan protein. Beyond Perbicaraan DENGAN rutin, SAYA membebaskan mengesan Tiada peperiksaan Yang Diterbitkan Menilai keberkesanan Bagi APA-APA syarat terbaring. Limited  Maklumat Wujud  Untuk menggambarkan ADME ITU.
Seperti Yang SAYA nyatakan, protein mendaptkan Yang Besar Seperti Enzim Untuk diserap Adalah  Cabaran Reka Bentuk  dadah. Walaupun diserap, bagaimana saya molekul besar Akan melarikan Diri metabolisme pesat dan Penghapusan Tidak Jelas, sama ada.Dengan Dalam bahan-bahan Wobenzym N, nampaknya ADA SESETENGAH data Yang menunjukkan Bahawa SESETENGAH Komponen Tidak Mencapai Aliran Darah. Dan terdapat SESETENGAH Kajian DENGAN Individu bahan-bahan - tetapi APA-APA Yang Tanpa ragu-ragu menetapkan Kesan Yang bermakna. DENGAN ITU Dalam Fikiran, saya cari Kajian MENGGUNAKAN Gabungan Wobenzym Yang bahan-bahan.
Kajian
SAYA merenung ulasan DENGAN   Pangkalan Ubat Asli Perlindungan Tambahan   (NMCD) .Mengenai Wobenzym N, Berkata IA, di Bahagian:
Wobenzym N Adalah digalakkan keradangan mengurangkan Untuk dan edema, dan mempercepatkan Pemulihan daripada kecederaan tertentu. Selalunya IA digunakan Oleh Individu Yang mempunyai artritis dan Oleh Ahli Sukan, Termasuk SESETENGAH atlet professional dan Olimpik. Enzim Di dalam product ini kepada Dianggap mengaktifkan makrofaj Yang menyerang keradangan Yang menyebabkan Beredar kompleks imun. Rutoside, Tambahan bahan, Bertindak SEBAGAI antioksidan. Setakat ini kepada Tidak Ada Bukti Klinikal Yang meyakinkan Bahawa Wobenzym Berkesan Untuk PENGGUNAAN ini kepada. Kerana Enzim ini kepada Tidak Memberikan Kesan Kepada sintesis prostaglandin, Wobenzym N Juga digalakkan Untuk Bebas daripada Kesan sampingan Yang Berkaitan Dengan Bukan steroid ubat anti-radang (NSAID). Kesan sampingan dilaporkan selepas Pentadbiran oral Termasuk najis longgar, Meningkat gas, dan Tindak balas kulit.
NMCD mengingatkan Bahawa Ada Juga BERPOTENSI Untuk product Untuk menjejas pembekuan Darah.
Adakah terdapat peperiksaan Klinikal DENGAN Wobenzym? Ya, tetapi Hanya sedikit Yang in English Inggeris, Yang merumitkan Kajian. SAYA membebaskan mengesan Tiada peperiksaan evaluable di PubMed, tetapi peperiksaan Senarai Laman Web Yang Lain di Dalam Keadaan Seperti   Penyakit keradangan pelvis, kanser, multiple sclerosis dan  (URL dikeluarkanNya - Tapak Malware  -webmaster). SESETENGAH penambahbaikan terapeutik Telah dikaitkan DENGAN PENGGUNAAN Wobenzym (Contohnya, kencing manis,   Serangan Jantung  selepas) tetapi Kajian Adalah awalan, kadang-kadang unblinded, dan Tidak Muncul Untuk ditiru.Salah Satu kertas SESETENGAH English  Muncul Dalam Background  Perubatan,   Bukan petanda Yang Baik Untuk Orang Yang Mencari ubat Berasaskan  sains. Ada Satu Percubaan yang Tidak terkawal di bronkitis komen pada kanak-kanak, Dalam Kajian Yang Diterbitkan dalam bahasa yang Rusia. Kajian-Kajian berbaring Yang disiarkan Di dalam Czech, Ukrain, Latvia, dan Rusia. Satu   Kajian Yang Sistematik jerman   mengisytiharkan "Rawatan Enzim proteolitik oral Tidak Menwap menawarkan Alternatif Yang Wajar berbanding DENGAN NSAID Dalam Rawatan anti-radang Penyakit reumatik." Secara keseluruhan, Tiada Klinikal peperiksaan Yang Besar DENGAN Hasil Klinikal Yang Berkaitan, dan Tiada Bukti Yang meyakinkan Untuk menunjukkan Secara Klinikal bermakna Kesan Untuk Apa-APA syarat Tunggal IA digunakan Untuk Topi. Pada Kira-kira, profil Keselamatan product ini kepada seolah-Olah Diperolehi, tetapi IA Tidak Jelas bagaimana saya Meluas Keselamatan data Telah ditangkap Dalam ini kepada Kecil peperiksaan.
Terdapat SESETENGAH peperiksaan DENGAN product Yang sama, Phlogenzym (rutoside, bromelain dan trypsin). Satu   Tidak menunjukkan pemutusan hukum Yang memberangsangkan   Untuk lali buku ketegangan. Satu Percubaan mengkaji Kombinasi Yang sama Untuk osteoartritis pinggul mencadangkan   Bukan rendah Diri DENGAN diclofenac, dan Percubaan label Terbuka Untuk osteoartritis lutut mendapati Bukan rendah Diri-also. Aku menjumpai Percubaan Kecil mengisytiharkan IA Berkesan Untuk Topi sepsis pediatrik, Yang Meninggalkan saya minta Tahu jika terdapat Papan etika Penyelidikan di India.
Terdapat Juga KES Yang di Jkt Enzim  Serrapeptase, also dijual SEBAGAI anti-radang. Tidak Oleh Syarikat farmaseutikal Takeda sejak 1968 asma Untuk, bronkitis, dan disebut-Sebut SEBAGAI Enzim anti-radang sejumlah Untuk kegunaan besar berbaring,  Telah IA ditarik balik daripada Pasaran Jepun komen pada Tahun  2011, selepas peperiksaan double-blind Membuat Kesimpulan Bahawa IA Tidak mempunyai terapeutik Kesan.
Pada Kira-kira, Melihat Untuk data Enzim Yang Sistematik, Saya Tidak kagum.Walaupun tuntutan umum keberkesanan, Terdapat data Dalam BANYAK kekurangan ITU Sendiri IA Tidak Jelas Kita Boleh Membuat Kesimpulan Bahawa Kesan Rawatan Adalah Nyata. Dan memandangkan kekurangan data Mengenai penyerapan, Pengedaran, metabolisme dan penyingkiran Wobenzym, IA Tidak Jelas Bahawa product ini kepada Adalah lebih diserap setakat Yang bermakna dan Ada Di dalam badan mempunyai Kesan sistemik. Tanpa APA-APA Tab Artikel Yang objektif Untuk Menilai keberkesanan, IA Tidak Jelas Bahawa Suplemen Akan mempunyai APA-APA Kesan terapeutik bermakna Bagi APA-APA syarat, Kronik Atau sebaliknya. Anda Mungkin berasa Lebih Baik apabila Anda mengambilnya, tetapi Tidak Ada Bukti Yang meyakinkan lagi Bahawa IA mempunyai Kesan Yang bermakna.
Batu ini kepada menyimpan harimau Jauh
Ia Akan Menjadi Satu penemuan Yang menakjubkan - Layak Nobel - jika terdapat Terapi lisan DENGAN Kesan dibuktikan Yang Baik Terhadap Pelbagai Penyakit Kronik Tanpa Bukti ketoksikan. Walaupun menunjukkan Bahawa protein molekul Yang Besar Boleh Diambil Secara lisan dan dihantar Dalam EX Yang Ke Besar Dalam Aliran Darah Akan Menjadi KETARA. Malangnya, Tidak Telah meyakinkan ditunjukkan DENGAN Wobenzym Atau lain-lain "sistemik" Enzim Rawatan. Sains Adalah rumit, dan Penyelesaian Yang Mudah Mungkin Seyegan, data Lemah tetapi IA Juga Mungkin Sekali salah.Memandangkan Klinikal dan farmakokinetik Untuk product ini kepada, Saya menjangkakan Bahawa, Perlu lebih BANYAK Kajian dilakukan, IA Akan mengikut trajektori Bukti Yang sama BANYAK Makanan Tambahan LAIN DENGAN Premis Tidak Dimasukkan akal: SEBAGAI Kajian Penyelidikan Meningkatkan Saiz dan ketegasan methodologic, Rawatan Kesan Akan Hilang. Kamu makin sukses Bukti Yang Lebih Baik Muncul Untuk menunjukkan keberkesanan dan Keselamatan Terapi Enzim sistemik, penggunaannya Tidak Boleh dipertimbangkan Berasaskan sains.

Maklumat lanjut berkaitan Terapi Enzim @


Untuk penerangan dengan lebih lanjut sila hubungi kami!!

Marissa Aesthetic Semenyih (HQ)
No 26-1, Jalan Semenyih Sentral 4,
Semenyih Sentral, 43500 Semenyih, Selangor
Tel: Dr lin  013-6865869
Wahida 013-6922377
Wani 010-3518484

Marissa Aesthetic Shah Alam
No G41 Laman Seri Business Park Jalan Persiaran Sukan Seksyen 13,
40100 Shah Alam. Selangor
Tel: Nora 019-4411484
 Ida 013-3881353

Marissa Aesthetic Kuantan
No 48A, 1&2 Floor, Jalan Putra Square 2, Chinatown Putra Square.
25200 Kuantan, Pahang
Tel: Miza 013-8151484
Munirah 017-3893615

Marissa Aesthetic Bandar Baru Bangi
D09-02 Plaza Paragon Point,
Jalan Medan Pusat, Pusat Bandar,
43650 Bandar Baru Bangi, Selangor
Tel: Misha 013-7441484
Najad 013-5881484

Marissa Aesthetic Melaka
No 86, Jalan Lagenda 5, Taman 1 Lagenda, 75400 Melaka
Tel: Dr Helina 013-2281353 
Hidayah 017-6415964

Marissa Aesthetic Kelantan
Level 21-AA-208 D’Perdana Sri Cemerlang, 
Lot 319 Seksyen 27, Jalan Sri Cemerlang,
15300 Kota Bahru, Kelantan
Tel: Puan Hana 013-9851484
Zeti 013-3880987

Marissa Aesthetic Senawang
42-2A, Tingkat 1, Perniagaan Senawang Jaya,  Senawang
70450 Seremban, Negeri Sembilan
Tel: Ida 013-8011484
Sue 017-3894748
Hanim 012-5451484

SOHO Kedah
B-2-3, Condo 900,Jalan Golf and Country Club 06000 Jitra, Kedah.
Tel: Husna 019-4701719
Syaz 017-2321329

Marissa House JB (tmn Dato Onn) 
No 8 Jalan Perjiranan 12/15, Perjiranan 12,
Bandar Dato Onn 
81100 Johor Bahru
Tel: Liza 019-6361484

  • Share:

You Might Also Like

0 comments