Saksikan kisah berjaya langsing dengan rawatan terapi enzim di Marissa Aesthetic

By Khairiah Marissa - 15 September

KISAH PUAN ANITA, 50 TAHUN.



Saya Anita, berumur 50 tahun dan berkerja sebagai ejen hartanah. Pekerjaan saya membuatkan saya terpaksa berhadapan dengan ramai orang. Sebelum ini dah banyak rawatan penurunan berat badan yang saya ikuti, namun tiada satu pun yang berhasil malah berat badan saya semakin naik mendadak. Pada suatu hari, rakan saya mengesyorkan saya membuat rawatan Terapi Enzim di Marissa Aesthetic. Setelah 3 bulan membuat rawatan di Marissa saya berjaya turunkan lebih 20 kilogram berat badan. Peha dan pinggang saya makin mengecil dan saya mudah untuk mencari pakaian yang cantik-cantik. Kini saya lebih yakin dengan penampilan diri sekarang.

Setelah saya buat sesi body analisis barulah saya tahu bahawa berat saya tidak turun selama ini adalah disebabkan oleh kerosakan pada suis metabolik. Coach Marissa Aesthetic memberikan penerangan yang jelas serta terperinci tentang masalah berat badan yang saya hadapi. Setelah berpuas hati dengan penerangan yang diberikan, saya tekad untuk membuat rawatan terapi enzim lalu perkara ini telah mengubah kehidupan saya sekarang. Terima kasih coach Marissa yang telah banyak membantu dan memberi tunjuk ajar kepada saya untuk mengubah diri sendiri.


Komen Coach:

Setelah melakukan ujian body analisis, saya dapati Puan Anita mengalami masalah kerosakan suis metabolik jenis E . Hal ini menyebabkan lemak berkumpul pada peha dan perut badannya. Jika tidak dirawat ia akan menyebabkan masalah stress atau lebih teruk ialah kemandulan. Tubuh badan Puan Anita juga mudah penat walaupun hanya naik beberapa anak tangga atau hanya berjalan beberapa meter. Stamina badannya juga menurun kerana kerosakan suis bakar lemak yang tersekat. Rawatan yang dicadangkan kepada Puan Anita adalah Terapi Enzim. Kelebihan rawatan ialah tidak merasa lapar apabila berdiet, pergerakan usus lebih baik, tidak merasa kebas dan kadar keletihan berkurangan.





KISAH ENCIK ZUL, 45 TAHUN


Saya Zul, seorang Cikgu di Kuala Lumpur dan berumur 45 Tahun. Dahulu saya seorang yang tidak menjaga diri. Pantang nampak makanan mesti saya akan makan dan habiskan. Saya juga suka minum air manis. Sudah puas isteri saya nasihatkan supaya menjaga permakanan, tapi saya hiraukan dengan alasan masa sihat ini lah saya nak makan puas-puas. Kalau dah sakit nanti memang susah nak makan sedap-sedap. Lama kelamaan saya merasa susah bergerak kerana badan yang semakin membesar. Saya mudah merasa lelah apabila berjalan atau semasa menaiki tangga. Baju lama saya sudah banyak tidak muat akibat badan yang semakin membesar. Saya cuba menurunkan berat badan dengan memakan pil kurus yang dijual online, tapi malangnya gagal. Malah saya dimasukkan ke hospital kerana pitam. Suatu hari, isteri saya mencadangkan agar saya mendapatkan khidmat nasihat di Marissa Aesthetic. Pada mulanya saya ragu-ragu namun dengan keazaman yang kuat serta testimoni yang berjaya kurus, saya datang ke pusat kecantikan Marissa Aesthetic.

Setelah saya buat sesi body analisis barulah saya tahu bahawa berat saya tidak turun selama ini adalah disebabkan oleh kerosakan pada suis metabolik. Coach Marissa Aesthetic memberikan penerangan yang jelas serta terperinci tentang masalah berat badan yang saya hadapi. Setelah berpuas hati dengan penerangan yang diberikan, saya tekad untuk membuat rawatan terapi enzim. Perkara ini telah banyak mengubah kehidupan saya sekarang. Terima kasih coach Marissa yang telah banyak membantu dan memberi tunjuk ajar kepada saya untuk mengubah diri.


Komen coach:

Saya telah melakukan ujian body analisis terhadap Encik Zul. Saya dapati Encik Zul mengalami masalah kerosakan suis metabolik jenis T. Hal ini menyebabkan lemak berkumpul pada perut. Kekurangan suis bakar lemak menyebabkan cecair berupa lendir berkumpul di bawah kulit dan menjadikan kulit kelihatan kusam, kekurangan tenaga dan tubuh juga berbau akibat radang pada kulit. Stamina badannya juga menurun kerana kerosakan suis bakar lemak yang tersekat. Rawatan yang dicadangkan kepada Encik Zul adalah Terapi Enzim. Kelebihan rawatan ialah perut menjadi kempis dan ukur lilit pinggang mengecil, kadar tekanan menurun, tidak merasa lapar apabila berdiet dan lebig gembira dalam aktiviti seharian.








 

  • Share:

You Might Also Like

0 comments