Jom kurus dengan segera hilangkan 10 kilo dalam 2 minggu

By Unknown - 20 June

Adakah anda sedang mencari-cari panduan yang berkesan untuk menurunkan berat badan?



Adakah anda sering mencuba untuk kurus tetapi gagal?

Adakah anda merasa kecewa apabila tidak mampu menurunkan berat badan?

Apabila anda mengunjungi pusat-pusat pelansingan yang mahal dan gagal menjadi kurus mereka menyalahkan anda semata mata. Anda akan di tuduh makan banyak dan tidak berdisiplin, atau mereka sekali lagi cuba mengosongkan poket anda dengan menawarkan sesuatu program yang lebih mahal. Jadi anda seharusnya membuka mata dan mencari penyelesaiannya secara logik.

Mengapa terjadi obesiti dan bagaimana jalan penyelesaiannya haruslah di tangani secara saintifik.

Anda tidak perlu berbelanja mahal untuk kurus.

INGAT !!! penurunan kadar metabolik turut menyumbang kepada obesiti. Ertinya walaupun seseorang itu makan sedikit sahaja tetapi dia tetap gemuk kerana tubuhnya tidak boleh membakar lemak dengan cepat.





JIKA MAHU KURUS ANDA PERLU UBAH ENJIN TUBUH UNTUK MEMBAKAR DENGAN CEPAT!

JANGAN RISAU KINI ANDA BOLEH MERELISASIKAN IMPIAN ANDA. 

SELAMAT TINGGAL OBESITI!

Saksikan kejayan mereka? Adakah anda mahu seperti mereka?

Teknik yang betul-betul boleh turunkan berat badan secara kekal dan mengelakkan keadaan yo-yo semasa berdiet sudah di temui!

Punca masalah anda ialah kerana suis kurus telah tertutup.


jom kami ajar cara untuk buka semula suis kurus

PROGRAM KAMI PASTI MEMBERI HASIL TERBAIK. RAMAI ORANG TELAH PUN BERJAYA. JIKA ANDA INGINKAN PERUBAHAN, BERTINDAKLAH SEKARANG!

Kami berjanji akan membuat anda berjaya untuk kurus dan kembali langsing. Program penurunan berat badan dari Marissa telah beroperasi di Malaysia selama 10 tahun. Kami telah membantu ramai orang bebas dari masalah gemuk dan lemak berlebihan. Kami tahu anda mungkin telah banyak menghabiskan duit mengikuti program lain tetapi anda gagal. Kami berjanji akan memberi anda kejayaan menjadi kurus kembali.

Kami berjanji jika program kami tidak buat anda turun berat badan. Kami akan pulangkan wang anda seratus peratus jaminan kami adalah tulen dan pasti. Kami tidak mahu anda rugi.

Kenapa kami berani berjanji???? Sudah tentu kerana kami sayangkan anda. Kami bukan beri janji palsu. Ini adalah komitmen kami kepada anda. Jom temui kami dan hilangkan timbunan lemak dengan segera. Kami akan bantu anda untuk berjaya.

Jom baca penerangan yang lebih jelas. Mengapakah program ini akan beri kejayaan? 


Apa pendapat Doktor pakar dari luar negara tentang program marissa slimway?

DR FAIZ HIJAZ (TURKI)

Program ini merupakan program terbaik kerana ia membetulkan sistem metabolik yang rosak, Pelanggan saya yang mengalami obesiti sering merasa tertekan kerana obesiti merupakan punca kepada masalah lain termasuklah masalah kurang tenaga seksual dan penyakit kronik. Rupa paras pun berubah menjadi tidak menarik. Berjaya menjadi kurus dan sihat merupakan nikmat kehidupan yang tidak terhingga. Selama ini dunia sains mencari cari apakah punca nya seseorang sukar untuk kurus .Kini kita bertemu suis kurus dan penemuan ini memberi harapan baru kepada kita.


DR CYNTHIA SWEETA (LONDON)

Penemuan suis kurus bagaikan lampu yang menyala di hujung terowong gelap. Ia membawa berita gembira kepada penderita obesiti. Bayang kan keadaan seseorang yang berdiet bertahun tahun dengan harapan dapat memakai baju kegemaran nya namun hampa. Orang orang obese sering di jadikan bahan jenaka . Adakah mereka bersalah kerana makan banyak ? Adakah mereka tidak sayang kan diri mereka? Tuduhan ini membuatkan mereka menjadi kecewa. Kini kita tahu masalah utama ialah metbolik yang rendah. dengan ada nya rawatan Marissa pasti akan membawa kegembiraan kepada semua yang ingin kurus. tambahan pula hasil kejayan nya sngat besar.



DR STEPEHEN JACOB (BULGARIA)

MALAYSIA merupakan negara teratas di asia yang mempunyai pengidap obesiti . Dari segi punca, mungkin pemakanan yang mewah dan kandungan makanan yang penuh gula. Akan tetapi apabila obesiti berlaku suis pembakar lemak mula rosak. hal ini tidak di sedari oleh sesiapa pun .Rawatan peningkatan enzim merupakan satu satu nya jalan keluar dari masalah ini



Dr Elizabeth Thomas (SERI LANKA)

Masalah suis pembakar lemak yang lemah pasti nya sesuatu penemuan baru yang menggemparkan dunia perubatan. ia memberi nafas baru dalam menangani obesiti. seseorang yang obese akan merasa letih lesu dan kurang tenaga kerana isu ini. Saya merasa gembira kerana kini kita boleh merawat obesiti dengan cara yang betul dan berkesan. Tidak perlu berbelanja mahal ,cuma hadir ke sessi body analisis dan berbincang lah dengan konsultant anda.

Dilema yang sering dihadapi


1. Perut boroi dah tak boleh nak sorok lagi
2. Lemak menggelebeh satu badan terutama bahagian lengan, peha dan punggung
3. Orang tegur mengenai double chin
4. Duit dah berhabis banyak, kurusnya tak jugak

     KISAH PUAN FARAH (28TAHUN)


Nama saya Farah berumur 28 tahun, berkerja sebagai Kerani. Saya merupakan ibu kepada 3 orang anak.

Berat badan saya naik mendadak selepas melahirkan anak ketiga. Pada masa tu saya rasa down gila. saya rasa malu nak berhadapan dengan orang ramai.

saya mula berdiet dan bersenam namun gagal menurunkan berat badan Saya juga mengamalkan suplemen dan ubat kurus. Duit pun banyak habis tapi semuanya tak berkesan. Saya sedih sangat. Husband pun tegur kenapa badan makin naik bukan makin kurus ? Baju saiz M dah tak muat, Kena pakai XXL

Apa masalah sebenar yang saya hadapi masa itu pun saya tak tahu. Lengan dan peha nampak macam ahli gusti Perut jangan cakap la. Makin memboroi. Nak dukung anak pun susah. Terpaksa suruh husband dukung. Saya nak jumpa kawan lama pun malu . yela mana tak malu dulu kurus macam lidi body pun bukan main cantik lagi. Sekarang kecantikkan saya telah hilang.

Payudara pun Nampak kendur je. Husband tengok pun tak lalu, sebab husband cakap dah macam makcik-makcik kendur je Nampak. Nak pergi mana-mana kena pakai jubah sebab nak sorok lemak-lemak yang berketul-ketul di bahagian perut, peha, belakang badan dan punggung yang menggeleber ni. Sedih sangat rasanya.Saya benar benar tertekan.



Gambar Terkini

KISAH YANG MENGUBAH KEHIDUPAN SAYA 


(Foto sahabat saya dulu saiz XXL kini bersaiz S)

Satu hari masa saya pergi shopping saya terserempak dengan kawan lama. Kawan saya yang dulunya  selalu nya kena ejek sebab gemok masa sekolah dah makin kurus. Body dia jangan cakap la lentik habis. Saya pun tanya la apa rahsia yang boleh kurus? Dia pun cerita la yang dia ni pergi join program slimway di Marissa Aesthetic. Lepas dia pergi buat rawatan di Marissa Aesthetic, berat badan dia makin turun dan badan pun makin slim macam anak dara.

(Center Marissa) 

Tanpa membuang masa saya telah menghubungi konsultan marissa aesthetic layanan yang mesra di talian membuat saya tidak sabar untuk ke sana. Keesokan harinya saya pergi ke marissa aesthetic dan berjumpa dengan pakar konsultant.

APAKAH YANG SAYA BUAT DI MARISSA AESTHETIC


1. Sesi body analysis
dalam sesi ini saya ditimbang dan diukur bagi mendapatkan size dan berat.
mereka menggunakan alat untuk mengira ketebalan lemak dan menggunkan apps bagi memeriksa jenis badan saya.

Keputusan sesi body analysis menunjukkan kegemukan saya ni berpunca dari masalah suis kurus yang rosak dan metabolisma rendah.

Selepas 4 bulan saya membuat rawatan di marissa berat badan saya pun makin turun. Lemak-lemak lama tu pun dah hilang. Yang bestnya badan dah tak menggeleber macam dulu. Sekarang nak pakai baju kebaya pun dah boleh. 

KENAPA SAYA YAKIN UNTUK MEMBUAT RAWATAN DI SINI

rawatan di marissa di kaji dan disyorkan oleh doktor. Semua produk yang digunakan adalah diiktiraf oleh KKM dan mereka juga mengamlakn polisi JAMINAN WANG DIKEMBALIKAN. Sekiranya berat badan tidak turun wang saya akan dikembalikan, ini berbeza daripada tempat lain yang saya pernah pergi dahulu.

Dan sekarang impian saya untuk kurus telah Berjaya dan saya sangat gembira.

KOMEN KONSULTANT:

"Daripada hasil body analisis yang dilakukan, Puan Farah mempunyai tubuh badan jenis Apple dan dan saya menyarankan untuk Puan Farah untuk join program Slimway Marissa. Dalam program slimway ini, Puan Farah perlu mengambil rawatan enzim terapy dan konsistant mengamalkan pengambilan Hit Fiber. Kelebihan rawatan ini ialah, dapat mengurangkan berat badan melalu baik pulih metabolik dalam tubuh badan seseorang. Selain itu, ia juga akan memberi rasa kenyang serta meningkatkan metabolism badan"


ADAKAH ANDA INGIN MENJADI SEPERTI MEREKA ???
Testimoni pelanggan marissa yang telah berjaya

HUBUNGI KAMI SEKARANG UNTUK BODY ANALYSIS.
Anda hanya perlu membayar RM30 sahaja bagi sesi ini jika menempah secara online atau menghubungi kami di Whatsapp. 
Apa tunggu lagi ? Whatsapp kami sekarang. Harga walk-in RM90.

 JOM! KUNJUNGI CAWANGAN MARISSA UNTUK DAPATKAN BODY ANALYSIS

 
 Marissa Aesthetic Melaka

 Marissa Aesthetic Bangi
 Marissa Aesthetic Shah Alam

HUBUNGI KAMI SEKARANG UNTUK BODY ANALYSIS.
Anda hanya perlu membayar RM30 sahaja bagi sesi ini jika menempah secara online atau menghubungi kami di Whatsapp. 
Apa tunggu lagi ? Whatsapp kami sekarang. Harga walk-in RM90.

 Marissa Aesthetic Kuantan
Marissa Aesthetic Semenyih
Marissa Aesthetic Kota Bharu
HUBUNGI KAMI SEKARANG UNTUK BODY ANALYSIS.
Anda hanya perlu membayar RM30 sahaja bagi sesi ini jika menempah secara online atau menghubungi kami di Whatsapp. 
Apa tunggu lagi ? Whatsapp kami sekarang. Harga walk-in RM90.

Marissa Aesthetic Senawang
Marissa Soho Kedah

Marissa House Johor

ADAKAH ANDA INGIN KURUS ??? TUNGGU APA LAGI..


HUBUNGI KAMI SEKARANG UNTUK BODY ANALYSIS.
Anda hanya perlu membayar RM30 sahaja bagi sesi ini jika menempah secara online atau menghubungi kami di Whatsapp. 
Apa tunggu lagi ? Whatsapp kami sekarang. Harga walk-in RM90.


Marissa Aesthetic Semenyih (HQ)
No 26-1, Jalan Semenyih Sentral 4,
Semenyih Sentral, 43500 Semenyih, Selangor
Tel: Dr Lin  013-6865869, Wahida 013-6922377,
Wani 010-3518484

Marissa Aesthetic Shah Alam
No G41 Laman Seri Business Park Jalan Persiaran Sukan Seksyen 13,
40100 Shah Alam, Selangor
Tel: Nora 019-4411484, Ida 013-3881353

Marissa Aesthetic Kuantan
No 48A, 1&2 Floor, Jalan Putra Square 2, Chinatown Putra Square,
25200 Kuantan, Pahang
Tel: Miza 013-8151484, Munirah 017-3893615

Marissa Aesthetic Bandar Baru Bangi
D09-02 Plaza Paragon Point,
Jalan Medan Pusat, Pusat Bandar,
43650 Bandar Baru Bangi, Selangor
Tel: Misha 013-7441484, Najad 013-5881484

Marissa Aesthetic Melaka
No 86, Jalan Lagenda 5, Taman 1 Lagenda, 75400 Melaka
Tel: Dr Helina 013-2281353, Hidayah 017-6415964

Marissa Aesthetic Kelantan
Level 21-AA-208 D’Perdana Sri Cemerlang,
Lot 319 Seksyen 27, Jalan Sri Cemerlang,
15300 Kota Bahru, Kelantan
Tel: Puan Hana 013-9851484, Zeti 013-3880987

Marissa Aesthetic Senawang
42-2A, Tingkat 1, Perniagaan Senawang Jaya, 70450 Senawang, Negeri Sembilan
Tel: Ida 013-8011484, Sue 017-3894748, Hanim 012-5451484

Marissa SOHO Kedah
B-2-3, Condo 900,Jalan Golf and Country Club 06000 Jitra, Kedah.
Tel: Husna 019-4701719, Syaz 017-2321329

Marissa House JB (Bdr Dato Onn)
No 8 Jalan Perjiranan 12/15, Perjiranan 12,
Bandar Dato Onn
81100 Johor Bahru
Tel: Liza 019-6361484

  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. Cawangan di penang ada tak
    Boleh whtsap saya utk more detail 0149040186

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya Ada masalah gemok saya rindu masa saya kurus

      Delete